Eyüp PEKER
İMİ Şube Müdürü
1972 yılında Trabzon'da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Trabzon'da tamamladı. 1996 yılında Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Toprak Bilimi Bölümünden mezun oldu. 1996 – 1998 yılları arasında askerlik görevini tamamlayarak, 1999 yılından sonra Trabzon'da serbest ve özel şirketlerde çalışmalarda bulundu.
2011-2013 yılları arasında Kars Susuz İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğünde Kontrol Mühendisi, 2013-2019 yılları arasında Trabzon Çaykara İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğünde Proje Mühendisi, Kontrolör Denetçi görevlerinde bulundu. 2016 yılında Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tarla Bitkileri Ana Bilim Dalında Biyoteknoloji alanında yüksek lisansını tamamlayarak, Ziraat Yüksek Mühendisi unvanını aldı.
2019-2021 yılları arasında Iğdır İl Tarım ve Orman Müdürlüğünde Proje Birim Koordinatörü olarak görev yaparken, 2021 Kasım Ayı itibari ile aynı Kurumda İdari ve Mali İşler Müdürü olarak görevini sürdürmektedir. Evli ve 2 çocuk babasıdır.
PERSONEL İSİM LİSTESİ
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI | |
1
| Özkan YOLCU | İl Müdürü | |
2
| Aziz DURAK | İl Müdür Yardımcısı | |
3
| Taner TAZEGÜN
| Mühendis
| |
4
| Murat YILMAZ | Uzman | |
5
| İzzet KAL
| Elektrik Teknikeri |
|
6
| Akar OĞAN | Makine Teknikeri | |
7
| Zeynalabdin TOKTAMIŞLI
| Elektrik Teknikeri
| |
8
| Cabir ŞIKTAŞ
| Teknisyen | |
09
| İrfan PADIR
| Teknisyen | |
10
| Nilgün AVŞAR
| Bilgisayar İşletmeni | |
11
| Reşide ÇAĞUN
| Memur | |
12
| Nefiset ÖNDER
| Memur
|
|
13
| Sevgi KARAKUŞ
| Memur
| |
14
| Binbir KAYA
| Bekçi
| |
15
| Özlem ÖNER | Hizmetli | |
16
| Nihat BİRGE | Hizmetli |
|
17
| Asiya TAŞDEMİR
| Hizmetli | |
18
| Yusuf DİKMETAŞ
| Hizmetli
| |
19
| Hamza KARAKUŞ
| Hizmetli
| |
DÖNER SERMAYE BİRİMİ | | | |
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI | |
1 | Zaman POLAT | Sayman V.(Veri Haz. Ve Kont.İşlt.) | |
2 | Yusuf YALÇIN | Elektrik Teknikeri | |
3 | Kasım ÖZEL | Elektrik Teknikeri | |
DANIŞMA BİRİMİ | | | |
1 | Yaver YALÇIN | Elektrik Teknisyeni | |
HUKUK BİRİMİ | | | |
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI | |
1
| Filiz CAN TEBİK | Avukat | |
2
| İsmail KOYUNCI
| Avukat
| |
SİVİL SAVUNMA VE SEFERBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
|
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI | |
1 | Yusuf TAŞKIN | Sivil Savunma Amiri (Elek.Teknikeri) |
|
4857 SAYILI KANUNA GÖRE GÖREV YAPAN PERSONEL LİSTESİ
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI |
1 | Teknur ERDEM | Usta |
2 | Çetin ALAY | Usta Yardımcısı |
3
| Hikmet ADIYAMAN | Şoför |
4
| Metin UYGUR | Şoför |
5
| Kasım YANARDAĞ | Şoför |
6
| İsmail KAYAK | Şoför
|
7
| Cemal KOYUN | Şoför |
8
| Selahattin AKDENİZ | Şoför |
9
| Sakine AĞAYA | Tarım Hizmetleri |
10
| Gaffar KARADAĞ | Şoför |
11
| Nuray BULAKBAŞI | Trım Hizmetlisi |
12
| Hamit MAGU | Tarım Hizmetleri |
13
| Osman AVCI | Temizlikçi |
14
| Fatma KILIÇ | Evrak Kayıt İşçisi |
15
| İbrahim ERGÜL | Sürekli İşçi |
SÜREKLİ İŞÇİ
(TAŞERON)
|
| | | |
SIRA NO | ADI SOYADI | ÜNVANI | ÇALIŞTIĞI BİRİM NVANI | |
1 | Azat BORAK | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi | |
2 | Rukiye GÜLCAN | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
|
|
3 | Mehmet BAĞIŞ | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
4 | Fatih ORİ | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
|
|
5 | Ahmet DOĞRUYOL | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
6 | Yılmaz PARLAR | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
7 | Savaş KARAKUŞ | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
8 | Kenan DAŞDEMİR | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
9 | Oğuzhan SAYIN | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
10 | Mikail KAVRUT | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
|
|
11 | Yılmaz AKTAŞ | Sürekli İşçi | Sivil Sav. ve Seferberlik Hiz Birimi
| |
İdari ve Mali İşler Şubesi Müdürlüğünün Görevleri
a) 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri çerçevesinde kiralama, satın alma ve benzeri işleri yapmak, temizlik, güvenlik, aydınlatma, ısınma, bakım, onarım, taşıma ve benzeri hizmetleri yapmak/yaptırmak,
b) İl müdürlüğüne ait mevcut binalarının bakım, onarımları ile ihtiyaç duyulan bina ve arazilerin kiralama, satın alma, kamulaştırma gibi işlemlerini yürütmek, 9/11/1983 tarihli ve 2946 sayılı Kamu Konutları Kanunu ve 23/9/1984 tarihli ve 18524 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Konutları Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde tahsis komisyonu
oluşturmak, puanlama tahsis ve benzeri işlemleri yürütmek,
c) İl müdürlüğüne ait taşınır ve taşınmazlarına ilişkin işlemleri ilgili mevzuat çerçevesinde yürütmek. Demirbaş ve tüketim malzemelerinin devir, teslim ve benzeri işlemlerini yapmak,
ç) İl müdürlüğünün genel evrak ve arşiv faaliyetlerini düzenlemek ve yürütmek,
d) İl müdürlüğü personelinin daha etkin ve verimli hizmet yapabilmesi için hizmet içi eğitim programları düzenlemek ve il müdürlüğüne ve Bakanlığımız kuruluşlarına aday olarak açıktan ataması yapılan personelin kuruluşlarla koordinasyonu sağlayarak aday memurların eğitimini yapmak, sonuçlarını Personel Genel Müdürlüğüne bildirmek,
e) İl müdürlüğünün ihtiyaç duyduğu araç, makine, alet ve benzeri araçlar ile bunların yedek parçalarının alımı, dağıtımı, transferini yapmak ve ikmal sistemini oluşturmak, 5/1/1961 tarihli ve 237 sayılı Taşıt Kanunu ve Taşıt Yönetmeliği çerçevesinde taşıtlar ile ilgili tüm hizmetleri yürütmek,
f) İl müdürlüğünde iç kontrol sisteminin kurulması ve işletilmesi ile ilgili çalışmaları yapmak ve koordinasyonu sağlamak,
g) İl müdürlüğü personelinin atama, yer değiştirme, terfi, özlük ve mali hakları ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak,
ğ) İl müdürlüğü Bilişim Teknolojileri Birimi'ni kurmak ve Bakanlığın bilişim teknolojileri politikaları, ilke ve hedefleri doğrultusunda bilişim varlıklarının çalışmasını temin etmek,
h) İldeki yayın malzemeleri ile ilgili hizmetleri yürütmek,
i) İl Müdürlüğü için elektronik ortamda yürütülmesine ihtiyaç duyulan; her türlü yazılım ve hizmetin devamlılığını, güvenliğini ve kontrolünü sağlamak,
k) İl Müdürlüğünün internet siteleri ve intranet yapıları ile içerik yönetim sistemlerinin kullanımına yönelik çalışmalar yapmak,
n) İl Müdürlüğünün bilişim altyapısının kurulumu, bakımı, onarımı, işletilmesi, ikmali, geliştirilmesi ve güncellenmesi ile ilgili işleri yürütmek,
o) İlgili kanunların belirlediği log kayıtlarının öngörülen sürece kaydedilmesini sağlamak,
ö) İl Müdürlüğü bünyesinde işlenen ve saklanan verilerin gizliliğini, bütünlüğünü ve erişilebilirliğini sağlamak,
ı) Diğer mevzuat ve İl müdürü tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak